piątek, 20 kwietnia 2012

Kurs - kusudama

Przygotowałam kurs tworzenia kusudamy. Polecam na początek zaopatrzyć się w bloczek z kolorowymi karteczkami - bardzo ułatwia to pracę gdyż omijamy etap cięcia dużego arkusza na małe elementy.

Zaczynamy od przygotowania płatków.

 
 
 
 Potrzebujemy 60 płatków. Gotowe płatki łączymy po 5 w kwiat.
 
 
 
W ten sposób powstaje 12 kwiatów. Przygotowujemy dwie połówki kusudamy  - pięć kwiatów tworzy okrąg jeden mocujemy na jego wierzchu.
Połówki łączymy ze sobą i otrzymujemy kusudamę.
Miłego tworzenia.

9 komentarzy:

  1. świetny kursik, kiedyś na 100% mi się przyda :)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! muszę spróbować:) Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. super kurs, muszę koniecznie kupić bloczek i spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kusudama! Jak ja dawno tego nie robiłam! Przypomniałaś mi. :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. extra kursik :) muszę kiedyś spróbować :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, na pewno kiedyś skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super kursik! Podpinam się na bloga, piękne prace! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. super kursik bardzo mi się przyda pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...